Je takenpakket bestaat uit het volgende:
Leiden van Bouwprojecten: Als drijvende kracht achter onze bouwprojecten neem je de leiding met een scherpe focus op lange termijn succes en impact. Je zorgt ervoor dat elk project niet alleen aan de huidige vereisten voldoet, maar ook bijdraagt aan onze toekomstvisie.
Centraal Aanspreekpunt: Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor alle project gerelateerde zaken, zowel voor klanten, interne afdelingen als voor het management. Deze rol maakt dat je essentieel bent voor het soepel laten verlopen van elk project.
Cultiveren van Relaties: Het opbouwen van duurzame relaties met alle stakeholders is jouw verantwoordelijkheid. Dit omvat klanten, teamleden en onderaannemers, en is gebaseerd op wederzijds respect en het delen van gemeenschappelijke doelen. Jouw vermogen om een positieve en productieve werksfeer te creëren, is cruciaal.
Financiële Rendabiliteit en Planning: Je staat garant voor de financiële rendabiliteit van het bouwproces en zorgt voor een nauwkeurige planning. Jouw verantwoordelijkheid omvat het beheren van budgetten (inclusief onderhandelen van prijzen met onderaannemers/leveranciers) en tijdschema’s om ervoor te zorgen dat projecten kostenefficiënt en op tijd worden afgerond.
Je genoot een hogere opleiding bouw of architectuur of je bent gelijkwaardig door ervaring
Je brengt enkele jaren in ervaring in projectmanagement met je mee, inclusief een bewezen trackrecord in het van begin tot eind succesvol leiden van projecten — zowel op technisch, financieel als op het vlak van teamaansturing.
Je hebt uitstekende leiderschaps- en organisatorische vaardigheden
Je bent een echte teamplayer en je krijgt energie van het samen realiseren van uitdagende projecten
Bij onze familieonderneming met ambitieuze groeiplannen bieden we je de kans om een essentiële rol te vervullen in een inspirerende en moderne werkomgeving met kantoren in Oostkamp, Gent, Nieuwpoort en Knokke waardoor we de verplaatsingstijd zoveel als mogelijk willen beperken.
Je kunt rekenen op een competitief salarispakket dat aansluit bij jouw ervaring en expertise. Dit salarispakket omvat onder andere volgende elementen:
competitief brutoloon
bedrijfswagen
ecocheques
groeps-hospitalisatieverzekering
opleidingen op maat
32 dagen verlof (waarbij we het collectief verlof in de sector volgen)
Bovendien organiseren we talrijke evenementen zodat je jouw collega's ook naast het werk beter leert kennen.
Bouwonderneming Christiaens maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Met inachtneming van de verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming), geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier